Organizațiile fără propriul personal IT pot externaliza suportul și managementul Microsoft 365 către ePure Solutions. Serviciul oferă suport pentru probleme, sarcini de gestionare, organizare, optimizare și întrebări generale despre Microsoft 365

Oferim suport și management Microsoft 365 în întreaga Europă. Facem acest lucru prin intermediul Internetului și folosind un software cu care putem viziona de la distanță pe Windows si Mac OS

Sprijinul și managementul nostru Microsoft 365 este un plus ideal pentru organizațiile cu o experiență vastă, unde Microsoft  365 este infrastructura centrală. Chiar dacă aveți propriul furnizor de hardware sau folosiți o politică „aduceți-vă propriul aparat” (angajatul cumpără hardware-ul PC-ului personal), aveți un punct fix de contact pentru problemele dvs. IT cu Microsoft 365.

MICROSOFT 365 SUPORT

Dacă organizația dvs. nu are propriul personal IT, puteți salva mult timp și frustrare din partea angajaților cu un profesionist pentru probleme și întrebări. Biroul nostru de asistență este întotdeauna gata în timpul orelor de program, oriunde te afli. Biroul de asistență poate fi contactat prin e-mail și telefon:

  • Sprijin pentru probleme 
    Oferim suport pentru problemele apărute atunci când utilizați Microsoft 365 și software-ul client aplicabil: Internet Explorer, Outlook, Outlook Web App, OneDrive, Office, Office Online sau Skype for Business.
  • Întrebări generale
    Vă răspundem la întrebări legate de utilizarea serviciilor Microsoft 365 și a software-ului client (a se vedea mai sus).

ADMINISTRARE MICROSOFT 365

Gestionăm mediul dvs. Microsoft 365 într-o manieră profesională și ne ocupăm de tot. Ne ocupăm de întregul ciclu de viață al componentelor Microsoft 365, din stadiul de testare până producție (de exemplu, coduri de conectare, cutii poștale sau biblioteci de documente). De asemenea, asigurăm că mediul dvs. Microsoft 365 rămâne în stare bună:

  • Sarcinile de gestionare 
    Acestea includ sarcini comune de gestionare cum ar fi crearea sau schimbarea utilizatorilor, a cutiilor poștale partajate, listelor de distribuție, contactelor externe, parolelor, permisiunilor, bibliotecilor etc.
  • Aspect și optimizare
    Privim împreună cu dvs. despre modul în care putem optimiza utilizarea Microsoft 365. Acest lucru ne permite să configuram Sharepoint ca un Intranet.
  • Verificare periodică a stării sistemului Microsoft 365
    Aici verificăm Microsoft 365 pe un număr de puncte critice: setările domeniului, setările de securitate, gestionarea licențelor și o serie de permisiuni pe e-mail și fișiere.

SUPORT IT COMPLET

Bucurați-vă de IT care funcționează foarte bine! ePure-control este un serviciu complet de management IT cu abonament lunar. Cu ePure-control aveți un timp minim de întrerupere, o protecție optimă și vă limitați cheltuielile IT neașteptate. Pe lângă suportul și managementul Microsoft 365 , este inclus tot suportul și gestionarea stațiilor de lucru, a rețelei și a imprimantelor:

  • Abordare pro-activă și depanare
  • Instalarea și configurarea noului software
  • Ajustări la nivel de stație de lucru, rețea și Microsoft 365
  • Monitorizare și inventar hardware și software
  • Actualizarea automată a software-ului
  • Orele de suport de la 9:00 la 18:00
  • Un timp de răspuns garantat de 4 ore
  • Vizualizare la distanță și asistență la fața locului
  • Servicii înregistrate în contractul de servicii

Preț

Oferim suport Microsoft 365 și management Microsoft 365 pe baza costurilor reale. Suportul IT total este oferit pe baza unui abonament fix lunar.

Suntem bucuroși să vă oferim cel mai bun suport IT pentru compania dvs.