Preț
În cazul migrării unei companii mici la Microsoft 365 (maxim 50 de utilizatori), următoarele indicații pot fi utilizate ca reguli. Pentru medii mai mari și mai complexe vă sfătuim să ne contactați.
Migrăm e-mailurile și documentele existente la Microsoft 365 și, dacă doriți, conectați IT-ul existent cu Microsoft 365, de exemplu pentru sincronizarea utilizatorului și a parolei. Specialiștii noștri de migrare Microsoft 365 vă asigură că angajații dvs. se pot reîntoarce rapid la muncă cu propria lor casuță poștală și documentele aferente.
Puteți să conectați Microsoft 365 la mediul existent sau să schimbați complet la Microsoft 365. Este, de asemenea, posibil să creați un mediu hybrid în care unele servicii rămân pe serverele dvs. locale și o parte se mută la Microsoft 365.
Vă ajutăm să alegeți formula potrivită și să organizați Microsoft 365 și posibila legătură cu rețeaua companiei pentru dvs. Apoi migrăm utilizatorii, e-mailurile și documentele existente la Microsoft 365. Facem toate acestea cu o întrerupere minimă pentru utilizatorul final.
Începem prin a configura mediul 365, creăm utilizatori și activăm licențele. De asemenea, vă ghidăm prin instalarea locală a aplicațiilor Office, astfel încât dvs. și colegii dvs. să puteți începe imediat după migrare!
Efectuăm migrarea către noul mediu Cloud. Migrarea are loc la un moment care se potrivește organizației dvs. și poate fi efectuată complet de la distanță. Puteți continua să lucrați în timpul migrării!
De acum înainte, întregul dumneavoastră mediu IT va funcționa pe Microsoft 365. Doriți să modificați sau să adăugați ceva? Puteți aranja acest lucru rapid și ușor în interfața de management. Bineînțeles că ne putem ocupa și de acest lucru pentru tine!
Înainte de a putea migra cutiile poștale și documentele în Microsoft 365, efectuăm instalarea de bază Office 365. Abonamentul Microsoft 365 este instaurat, domeniile sunt conectate și serviciul este configurat. Utilizatorii sunt, de asemenea, creațI în cazul în care nu există nici o legatură către AD-ul local.
Cu instalarea de bază Microsoft 365 aveți un mediu Microsoft 365 care funcționează pe deplin și care poate fi accesat prin intermediul portalului web Office 365, în care se găsește e-mailul dvs., documentele și aplicațiile Office Online.. Urmați linkul pentru mai multe informații despre serviciile de instalare Microsoft 365.
După instalarea de bază, va urma integrarea cu rețeaua locală și stațiile de lucru și cu migrarea cutiilor poștale și a documentelor.
Elementele tipice sunt:
În cazul migrării unei companii mici la Microsoft 365 (maxim 50 de utilizatori), următoarele indicații pot fi utilizate ca reguli. Pentru medii mai mari și mai complexe vă sfătuim să ne contactați.
Prețul pentru instalarea de bază este de 150 € + 25 € per utilizator (pentru 10 utilizatori 400 €).
Pentru unele dintre opțiunile de mai sus, aceste preferințe pot fi, de asemenea, implementate integral sau parțial de propriii angajați. În funcție de cultura și abilitățile din cadrul organizației. Putem factura, de asemenea, pe baza calculului ulterior.
Contactați ePure Solutions pentru consultație fără obligații și pentru o cotație adaptată situației dvs.: