Migrăm e-mailurile și documentele existente la Microsoft 365 și, dacă doriți, conectați IT-ul existent cu Microsoft 365, de exemplu pentru sincronizarea utilizatorului și a parolei. Specialiștii noștri de migrare Microsoft 365 vă asigură că angajații dvs. se pot reîntoarce rapid la muncă cu propria lor casuță poștală și documentele aferente.

Puteți să conectați Microsoft 365 la mediul existent sau să schimbați complet la Microsoft 365. Este, de asemenea, posibil să creați un mediu hybrid în care unele servicii rămân pe serverele dvs. locale și o parte se mută la Microsoft 365.

Vă ajutăm să alegeți formula potrivită și să organizați Microsoft 365 și posibila legătură cu rețeaua companiei pentru dvs. Apoi migrăm utilizatorii, e-mailurile și documentele existente la Microsoft 365. Facem toate acestea cu o întrerupere minimă pentru utilizatorul final.

  • null

    Configurarea Microsoft 365

    Începem prin a configura mediul 365, creăm utilizatori și activăm licențele. De asemenea, vă ghidăm prin instalarea locală a aplicațiilor Office, astfel încât dvs. și colegii dvs. să puteți începe imediat după migrare!

  • null

    Transferarea datelor

    Efectuăm migrarea către noul mediu Cloud. Migrarea are loc la un moment care se potrivește organizației dvs. și poate fi efectuată complet de la distanță. Puteți continua să lucrați în timpul migrării!

  • null

    In control

    De acum înainte, întregul dumneavoastră mediu IT va funcționa pe Microsoft 365. Doriți să modificați sau să adăugați ceva? Puteți aranja acest lucru rapid și ușor în interfața de management. Bineînțeles că ne putem ocupa și de acest lucru pentru tine!

INSTALAREA MICROSOFT 365

Înainte de a putea migra cutiile poștale și documentele în Microsoft 365, efectuăm instalarea de bază Office 365. Abonamentul Microsoft 365 este instaurat, domeniile sunt conectate și serviciul este configurat. Utilizatorii sunt, de asemenea, creațI în cazul în care nu există nici o legatură către AD-ul local.

Cu instalarea de bază Microsoft 365 aveți un mediu Microsoft 365 care funcționează pe deplin și care poate fi accesat prin intermediul portalului web Office 365, în care se găsește e-mailul dvs., documentele și aplicațiile Office Online.. Urmați linkul pentru mai multe informații despre serviciile de instalare Microsoft 365.

După instalarea de bază, va urma integrarea cu rețeaua locală și stațiile de lucru și cu migrarea cutiilor poștale și a documentelor.

    MIGRAREA ȘI INTEGRAREA MICROSOFT 365

    Elementele tipice sunt:

    • Inventarierea infrastructurii existente
    • Elaborarea strategiei de migrare și planificare
    • Conectarea cu Active Directory pentru sincronizarea utilizatorilor și parolelor
    • Configurarea structurii site-urilor SharePoint
    • Migrarea arhivelor de e-mail și livrarea prin e-mail
    • Migrarea documentelor 
    • Stabilirea permisiunilor pentru bibliotecile de documente, cutiilor poștale și a componentele Microsoft 365
    • Stabilirea politicilor dispozitivelor mobile
    • Instalarea și configurarea componentelor Microsoft 365 pe stațiile de lucru
    • Configurarea înregistrării pe stații de lucru utilizând referințele Microsoft 365
    • Instruirea utilizatorilor și a principalilor utilizatori

    Preț

    În cazul migrării unei companii mici la Microsoft 365 (maxim 50 de utilizatori), următoarele indicații pot fi utilizate ca reguli. Pentru medii mai mari și mai complexe vă sfătuim să ne contactați.

    Instalare de bază Microsoft 365

    Prețul pentru instalarea de bază este de 150 € + 25 € per utilizator (pentru 10 utilizatori 400 €).

    Opțional

    • Migrarea de e-mail: 30 EUR pe mailbox
    • Stația de lucru și setările acesteia: 50 EUR pe stație de lucru
    • Instalare Sharepoint: de la 200 EUR pentru un layout de bază, cu maximum 1 site și 5 biblioteci de documente
    • Migrarea documentelor in Sharepoint: 30 EUR pe GB, cu reduceri pentru volume mai mari
    • Instruirea utilizatorilor: de la 30 EUR pe participant
    • Elaborarea unui plan de migrare: de la 150 EUR

    Pentru unele dintre opțiunile de mai sus, aceste preferințe pot fi, de asemenea, implementate integral sau parțial de propriii angajați. În funcție de cultura și abilitățile din cadrul organizației. Putem factura, de asemenea, pe baza calculului ulterior.

    Contactați ePure Solutions pentru consultație fără obligații și pentru o cotație adaptată situației dvs.: