Migrăm e-mailurile și documentele existente la Office 365 și, dacă doriți, conectați IT-ul existent cu Office 365, de exemplu pentru sincronizarea utilizatorului și a parolei. Specialiștii noștri de migrare Office 365 vă asigură că angajații dvs. se pot reîntoarce rapid la muncă cu propria lor casuță poștală și documentele aferente.

Puteți să conectați Office 365 la mediul existent sau să schimbați complet la Office 365. Este, de asemenea, posibil să creați un mediu hybrid în care unele servicii rămân pe serverele dvs. locale și o parte se mută la Office 365.

Vă ajutăm să alegeți formula potrivită și să organizați Office 365 și posibila legătură cu rețeaua companiei pentru dvs. Apoi migrăm utilizatorii, e-mailurile și documentele existente la Office 365. Facem toate acestea cu o întrerupere minimă pentru utilizatorul final.

INSTALAREA OFFICE 365

Înainte de a putea migra cutiile poștale și documentele în Office 365, efectuăm instalarea de bază Office 365. Abonamentul Office 365 este inițiat, domeniile sunt conectate și serviciul este configurat. Utilizatorii sunt, de asemenea, creațI în cazul în care nu există nici o legatură către AD-ul local.

Cu instalarea de bază Office 365 aveți un mediu Office 365 care funcționează pe deplin și care poate fi accesat prin intermediul portalului web Office 365, în care se găsește e-mailul dvs., documentele și aplicațiile Office Online.. Urmați linkul pentru mai multe informații despre serviciile de instalare Office 365.

După instalarea de bază, va urma integrarea cu rețeaua locală și stațiile de lucru și cu migrarea cutiilor poștale și a documentelor.

MIGRAREA ȘI INTEGRAREA OFFICE 365

Elementele tipice sunt:

  • Inventarierea infrastructurii existente
  • Elaborarea strategiei de migrare și planificare
  • Conectarea cu Active Directory pentru sincronizarea utilizatorilor și parolelor
  • Configurarea structurii site-urilor SharePoint
  • Migrarea arhivelor de e-mail și livrarea prin e-mail
  • Migrarea documentelor 
  • Stabilirea permisiunilor pentru bibliotecile de documente, cutiilor poștale și a componentele Office 365
  • Stabilirea politicilor dispozitivelor mobile
  • Instalarea și configurarea componentelor Office 365 pe stațiile de lucru
  • Configurarea înregistrării pe stații de lucru utilizând referințele Office 365
  • Instruirea utilizatorilor și a principalilor utilizatori

Preț

În cazul migrării unei companii mici la Office 365 (maxim 50 de utilizatori), următoarele indicații pot fi utilizate ca reguli. Pentru medii mai mari și mai complexe vă sfătuim să ne contactați.

Instalare de bază Office 365

Prețul pentru instalarea de bază este de 120 € + 25 € per utilizator (pentru 10 utilizatori 370 €).

Opțional

  • Migrarea de e-mail: 30 EUR pe mailbox
  • Stația de lucru și setările acesteia: 50 EUR pe stație de lucru
  • Instalare Sharepoint: de la 200 EUR pentru un layout de bază, cu maximum 1 site și 5 biblioteci de documente
  • Migrarea documentelor in Sharepoint: 30 EUR pe GB, cu reduceri pentru volume mai mari
  • Instruirea utilizatorilor: de la 30 EUR pe participant
  • Elaborarea unui plan de migrare: de la 150 EUR

Pentru unele dintre opțiunile de mai sus, aceste preferințe pot fi, de asemenea, implementate integral sau parțial de propriii angajați. În funcție de cultura și abilitățile din cadrul organizației. Putem factura, de asemenea, pe baza calculului ulterior. Suntem bucuroși să discutăm cu dvs. ce sarcini puteți face dumneavoastră.

Contactați ePure Solutions pentru consultație fără obligații și pentru o cotare adaptată situației dvs.: